måndag 5 mars 2012

Utmaning del 2

....och så lillsyrrans svar på utmaningen...Dvs 7 saker ni inte visste om mig!

1. Jag älskar inte bara bakverk utan har också en stor passion för riktig gourmetmat. Önskar jag kunde laga avancerade rätter själv!

2. Jag är galet allergisk mot bananer och avocado. Tyvärr.

3. Jag är som allra mest kreativ på morgonen när jag duschar och fixar mig i ordning. (Till min mans stora förtvivlan som tvingas höra mina tusen idéer kl 06.00 på morgonen)

4. Jag är rätt fåfäng och kan ha ångest en hel dag på jobbet om jag går med avskavt nagellack

5. Jag är rädd för vatten och undviker badhus

6. Jag älskar att skotta snö och göra prydliga drivor

7. Jag äter havregrynsgröt varje morgon till frukost och har gjort det i tre år som följd av ett nyårslöfte

Kan konstatera att man både har goda och sämre sidor...Men nu känner ni oss lite bättre :)

1 kommentar: